Kétszeres városmarketing gyémánt díjas Kecskemét

SAJTÓKÖZLEMÉNY

2019-06-13 12:00

 

A Kecskeméti Katona József Múzeum és Katona József Színház 2019. évi Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott nevezését, országos városmarketing díjjal jutalmazták.

A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az országos marketingelismeréseket.

 

A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában, a következő tevékenységekkel:

A Kecskeméti Katona József Múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenysége Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében: a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítás,

illetve

A Katona József Színház imázs-és márkaépítő tevékenysége a város 650. évében címmel.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.

 

 


A
Kecskeméti Katona József Múzeum a 2018-as évben, a város ünnepi, 650. évében, A Seuso-kincs, valamint a Kecskemét 650 címet viselő kiállításával mind hozzájárult Kecskemét város hírnevének növeléséhez, a városmarketing fellendüléséhez.

A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a múzeum Cifrapalota kiállítóhelyén. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett; korábban egyetlen tárlatot sem láttak ennyien (24 058 fő), közel 3 hét alatt.

A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.

 

Kecskemét várossá válásának 650. ünnepi programsorozatához a Katona József Színház is csatlakozott, valamint ebben az évben vette kezdetét egy arculatváltással egybekötött kommunikációs építkezés, amely mind a város, és a színház számára is imázserősítő hatással bírt.

A Színház városmarketingre gyakorolt hatása elvitathatatlan, a szinergiák az elmúlt időszakban még inkább összeadódtak. Napjainkban a színház széles spektrumú műsorkínálattal várja a Kecskemétről és az ország különböző pontjairól érkező közönséget. A produkciók minden évben képviseltetik magukat az ország szakmai fesztiváljain. A szakmai elismerések mellett, a közönség felől érkező szeretet az egyik legnépszerűbb kulturális intézménnyé emelte a teátrumot a városban és a régióban is, több mint 120 ezer néző látja évről évre a város színházának előadásait.


A pályázatban hat kategóriában díjazták a települések ismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat.

intézmény, képzés, muzeológia, múzeumelmélet
2017-10-04 11:30
kiállítás, néprajz, tárgy
2019-06-11 08:00
digitalizáció, konferencia, téma
2019-04-16 18:00

Legnépszerűbb cikkek

látogató, múzeumtörténet, téma, állapot
2018-03-12 19:00
helytörténet, régészet
2018-12-15 09:00
fénykép, helytörténet, restaurátor, állományvédelem
2019-01-10 16:00